آموزش گام به گام خرید سرور مجازی در میزبان من

آموزش گام به گام خرید سرور مجازی در میزبان من

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان من قصد داریم به زبان ساده و به صورت گام به گام آموزش خرید سرور مجازی در میزبان من را به شما بدهیم، پس با ما همراه باشید.

 

گام اول خرید سرور مجازی در میزبان من

در نخستین مرحله شما میبایست ابتدا وارد ناحیه کاربری میزبان من شوید و سپس از منو سرویس ها برروی گزینه سفارش سرویس جدید کلیک کنید.

خرید سرور مجازی در میزبان من

 

گام دوم خرید سرور مجازی در میزبان من

در این گام شما میبایست از قسمت دسته بندی ها یکی از دسته های سرور های مجازی را انتخاب نموده و برروی آن کلیک کنید، پس از انتخاب دسته مورد نظر پلن مورد نظر خود را انتخاب و برروی گزینه سفارش دهید کلیک کنید.

خرید سرور مجازی در میزبان من

 

گام سوم خرید سرور مجازی در میزبان من

در این مرحله همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید شما باید سیستم عامل و پیکره بندی سرویس خود را تنظیم کنید که به شرح ذیل میباشند.

خرید سرور مجازی در میزبان من

 

  • نام هاست: در صورتی که میخواهید از سیستم عامل های به جز ویندوز استفاده کنید فعال بودن نام هاست شما الزامی میباشد، اما در صورتی که میخواهید از سرور در سیستم عامل ویندوز استفاده کنید میتوانید از یک چیز دلخواه مانند cp.example.com استفاده کنید.
  • کلمه عبور اصلی Root: در این بخش میتوانید کلمه عبور سرویس خود را تعریف کنید، کلمه عبور سرویس شما میبایست شامل اعداد و حروف کوچک و بزرگ باشد.
  • NS1 Perfix و NS2 Perfix: در این قسمت میبایست شما نیم سرور های خودتان را تعریف کنید، قابل ذکر است که در این مرحله در صورتی که از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید، کافی است دو بخش را به ترتیب ns1 و ns2 تکمیل کنید.
  • سیستم عامل: در این قسمت شما میتوانید سیستم عامل مورد نظر خود را از میان سیستم عامل های موجود انتخاب کنید در صورتی که سیستم عامل شما در لیست سیستم عامل ها نبود و در لیست ISO Disk ها بود میبایست بخش سیستم عامل را در همان حالت پیشفرض یا None نگه دارید.
  • ISO DISK: در این بخش شما میتوانید سیستم عامل خود را از لیست ایزو های موجود به سرور تعریف کنید که آن را به صورت دستی نصب کنید و تفاوت بخش سیستم عامل و ایزو دیسک در این است که در بخش سیستم عامل نصب و راه اندازی به صورت خودکار است، اما در بخش ایزو دیسک، نصب و راه اندازی بر عهده شما می باشد.

 

گام چهارم من

در این مرحله میبایست سفارش خود را بررسی کنید و در صورتی که مغایرتی وجود نداشت، در صورتی که کد تخفیفی داشتین آن را وارد و برروی گزینه معتبر سازی کد کلیک کنید و در غیر این صورت برروی گزینه پرداخت نهایی کلیک تا فاکتور شما ایجاد و سفارش شما ثبت گردد. خرید سرور مجازی در میزبان من

 

خرید سرور مجازی در میزبان من

 

سخن پایانی

امیدواریم که توانسته باشیم تمامی ابهامات و سئوالات و مشکلات شما را به صورت کامل در این مقاله رفع کنیم، هدف ما به صورت خلاصه در این مقاله این بود که به صورت خلاصه و مفید آموزش خرید یک سرور مجازی را به شما بدهیم، که بتوانید به آسانی و سادگی سفارش خود را ثبت کنید، قابل ذکر است که در صورت داشتن سئوال یا ابهام احتمالی، کارشناسان برخط ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سئوالات و ابهامات شما میباشند.