آموزش گام به گام خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

آموزش گام به گام خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

جهت راه اندازی یک سایت ما نیاز به خرید یک سرویس میزبانی وب (هاست) و یک دامنه داریم، که میتوانیم آن را از میزبان من تهیه کنیم، ما در این آموزش از مجموعه آموزش های پایگاه دانش میزبان من اومدیم که به زبان ساده و کوتاه بهتون آموزش خرید یک سرویس میزبانی وب (هاست) را از میزبان من به شما بدهیم.

 

گام اول خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

در این گام شما همانند تصویر زیر باید ابتدا و اول از همه وارد ناحیه کاربری خود شوید و پس از ورود از منو وارد قسمت سرویس ها شوید و سپس برروی گزینه سفارش سرویس جدید کلیک کنید.

خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

گام دوم خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

در این مرحله مطابق تصویر زیر میبایست از قسمت دسته بندی ها برروی گزینه سرویس میزبانی وب کلیک میکنیم و سرویس مورد نظر خود را انتخاب و برروی گزینه سفارش دهید کلیک کنید.

خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

گام سوم خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

در این مرحله مطابق تصویر زیر میبایست یک دامنه برای سرویس میزبانی وب (هاست) خود انتخاب کنید، در این مرحله شما سه گزینه برای تعریف دامنه به سرویس میزبانی وب (هاست) خود دارید که به ترتیب آنها را به صورت کامل توضیح میدهیم.

خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من

  • ثبت دامنه جدید: با انتخاب این گزینه میتوانید یک دامنه جدید را خرید برای خود به ثبت برسانید، که برای ثبت دامنه میتوانید از طریق آموزش گام به گام ثبت دامنه در میزبان من اقدام به خریداری و ثبت دامنه خود کنید.
  • انتقال دامنه از شرکت دیگر: با انتخاب این گزینه در صورتی که شما دارای یک دامنه هستید و قصد دارید آن را به میزبان من منتقل کنید، با استفاده از کد انتقال آن که به صورت کامل در آموزش گام به گام انتقال دامنه در میزبان من اقدام به انتقال دامنه خود کنید.
  • از دامنه ای که قبلا ثبت کرده ام استفاده میکنم: در صورتی که دامنه خود را قبلا در میزبان من به ثبت رساندید یا آن را در یک شرکت میزبانی دیگر به ثبت کردید باید بگیم که تنها کافیه با وارد کردن نام دامنه و همچنین در انتها تغییر نیم سرور های دامنه خود اقدام به اتصال دامنه خود به سرویس میزبانی وب (هاست) میزبان من کنید. خرید سرویس میزبانی وب

 

گام چهارم

در این گام پس از تعریف دامنه خود وارد قسمت مرور و پرداخت نهایی می شوید، در این قسمت میبایست یک مرور کلی برروی سفارش خود کنید، در صورتی که کد تخفیف دارید میتونید با وارد کردن اون و کلیک برروی گزینه معتبر سازی کد اقدام به استفاده از کد تخفیف خود و اجرای تخفیف برروی سفارش خود کنید ولی در صورتی که کد تخفیفی ندارید میتوانید پس از مرور سفارش خود و همچنین بررسی اطلاعات مالک سرویس و همچنین انتخاب طریقه پردخت و تایید قوانین گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات میزبان من می توانید برروی گزینه پرداخت نهایی کلیک، تا سفارش شما ثبت و فاکتور شما ایجاد و به قسمت پرداخت هدایت خواهید شد. آموزش خرید هاست

خرید سرویس میزبانی وب در میزبان من