آموزش گام به گام ثبت نام در میزبان من

آموزش گام به گام ثبت نام در میزبان من

با سلام و درود فراوان خدمت شما بدون مقدمه و هیچ چیزی اومدیم اینو بگیم که در این مقاله قصد داریم که به صورت گام به گام آموزش ثبت نام در میزبان من را به شما آموزش دهیم تا از بروز مشکلات احتمالی در طی فرایند ثبت نام خودداری نمایید و به سئوالات متداول شما در این باره پاسخ دهیم.

 

گام اول

در این گام شما میبایست ابتدا وارد سایت میزبان من بشید و سپس برروی گزینه ثبت نام که در تصویر زیر مشخص شده کلیک کنید.

 

 گام دوم

پس از عبور از گام اول و کلیک برروی گزینه ثبت نام، بلافاصله صفحه ثبت نام برای شما به شکل زیر نمایش داده می شود هدایت خواهید شد، در این صفحه می بایست شما تمامی اطلاعات را به صورت صحیح و کامل وارد نمایید که در صورتی که شما هر یک از این اطلاعات را اشتباه کامل کنید در فرایند ثبت نام و یا تهیه سرویس با مشکل مواجه خواهید شد، همچنین شایان ذکر است که شماره های وارد شده و همچنین پست الکترونیکی فعال و در دسترس باشند زیرا در صورت در دسترس نبودن هر یک از این دو در فرایند ثبت نام با مشکل مواجه خواهید شد.

 

 گام سوم

در این گام پس از تکمیل فرم ثبت نام و همچنین تایید قوانین گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات میزبان من اکنون وارد مرحله تایید شماره تلفن همراه خود می شوید، در این گام طبق تصویر زیر برروی شماره تلفن همراه شما پس از کلیک برروی گزینه دریافت کد فعالسازی یک کد ۵ رقمی برروی تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که با وارد کردن کد و کلیک کردن برروی فعال سازی با کد وارد  شده میتوانید حساب کاربری خود را تایید نمایید، شایان ذکر است که در صورتی که شماره تماس خود را در بخش ثبت نام اشتباه وارد نمودید با کلیک برروی گزینه اصلاح شماره تماس، میتوانید آن را اصلاح و اقدام به دریافت کد تایید نمایید، قابل ذکر است که حتی پس از ثبت نام با تغییر دوباره شماره تایید مجدد شماره تلفن همراه الزامی می باشد. آموزش گام به گام ثبت نام در میزبان من

 گام چهارم

در این بخش پس کلیک برروی تایید شماره تلفن همراه صفحه ای برای شما نمایان میشود که اعلام میکند که شماره تلفن همراه با موفقیت تایید شد، در این بخش طبق تصویر زیر جهت ورود به ناحیه کاربری خود میبایست برروی آیکون خانه در منوی بالا کلیک کنید تا به ناحیه کاربری خود هدایت شوید.

 گام پنجم

خب در آخرین بخش پس از ورود به ناحیه کاربری باید پست الکترونیکی خودتونو تایید کنید، برای اینکار شما باید مطابق تصویر زیر برروی گزینه ارسال ایمیل تایید کلیک کنید. آموزش گام به گام ثبت نام در میزبان من

 

گام ششم

پس از کلیک برروی گزینه ی ارسال مجدد ایمیل تاییدیه یک ایمیل حاوی لینک تایید مشابه تصویر زیر برای شما ارسال خواهد شد که طی آن شما با کلیک برروی لینک و ورود مجدد به ناحیه کاربری میتوانید با وارد کردن مجدد پست الکترونیکی و کلمه عبور خود، اقدام به تایید پست الکترونیکی خود کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله تلاش ما بر این بوده که بتوانیم آموزش ثبت نام در میزبان من را کامل و ساده شرح دهیم تا هر گونه سئوال یا ابهام احتمالی که ممکن است به وجود بیاید رفع گردد.