Cloudlinux چیست؟

Cloudlinux چیست؟

دستیابی به سطح بالایی از ثبات برای بسیاری از شرکتهای میزبانی مشترک ممکن است دشوار و گاه غیر ممکن باشد. افزایش ناگهانی استفاده از منابع ، افزایش ترافیک و حملات هکرها برخی از مشکلاتی است که مدیران سیستم روزمره با آن روبرو هستند. سالهاست که این امر به عنوان هزینه ای برای انجام کار پذیرفته شده است. بنابراین وقت آن است که تغییر سیستم عامل اساسی برای از بین بردن آن هزینه ها در نظر گرفته شود. CloudLinux در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. امروز ، CloudLinux برای هر میزبان وب که به ثبات و امنیت اهمیت می دهد لازم است.

CloudLinux توسط بیش از ۲۰۰۰ شرکت میزبان در ۲۰،۰۰۰+ سرور استفاده می شود. CloudLinux با CentOS قابل تعویض است. با این حال ، به طور خاص برای میزبانی مشترک بهینه شده است. میزبان وب که از CloudLinux استفاده می کنند ، زمان بروز بالاتر ، پیشرفت چشمگیر در تراکم (۵ برابر) ، کاهش ۴ برابری تعداد راه اندازی مجدد و ۱۰ برابر کاهش در میزان تعلیق حساب برای انجام آنها را گزارش می دهد.

این نرم افزار به طور خاص برای میزبان وب ساخته شده است که پنل کنترل cPanel را با چندین حساب کار می کند. اگر شما یک میزبان مشترک هستید یا یک شرکت طراحی است که باید از طرف مشتری میزبان سایت ها باشد – CloudLinux دوست شما است.

CloudLinux + cPanel =

  • با محدود کردن منابعی که هر کاربر تنها می تواند از آن استفاده کند ، ثبات بهبود یافته است: در هاست اشتراکی ، متداول ترین دلیل خرابی یک حساب کاربری است که باعث کاهش حساب های دیگر روی سرور می شود. با استفاده از نرم افزار cPanel & WHM با CloudLinux ، از فناوری خلاقانه فضای مجازی سبک (LVE) استفاده شده و چگالی و پایداری محیط میزبانی مشترک خود را برای همه بهبود می بخشد.
  • امنیت پیشرفته سرور: با استفاده از فناوری منحصر به فرد CageFS ، CloudLinux هر مشتری را محاصره می کند ، از دیدن کاربران و مشاهده اطلاعات حساس جلوگیری می کند. همچنین از تعداد زیادی از حملات ، از جمله بیشترین امتیاز برای افزایش حملات و افشای اطلاعات ، جلوگیری می کند.
  • افزایش راندمان سرور: CloudLinux با نظارت بر منابع ، نیاز به ترک منابع سرور را غیرفعال می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که دو برابر بیشتر حساب کاربری روی سرور cPanel & WHM خود داشته باشید.
  • نسخه های PHP چندگانه: استفاده از CloudLinux به همراه نرم افزار cPanel & WHM قابلیت انعطاف پذیری را برای شما فراهم می کند تا نسخه PHP مورد نظر خود را انتخاب کنند. این شامل نسخه های ۴٫۴ ، ۵٫۲ ، ۵٫۳ ، ۵٫۴ و ۵٫۵ و همچنین بیش از ۵۰ اکستنشن PHP و امکان تنظیم تنظیمات php.ini است.
  • هسته سخت شده: محیط میزبانی مشترک برخلاف سایر موارد نیست و هسته CloudLinux این مسئله را در نظر می گیرد. این می تواند در برابر حملات سیمکلی و بهره برداری از ردیابی محافظت کند ، در حالی که دید ProcFS را فقط به آنچه لازم است محدود می کند – سرورهای cPanel و WHM خود را ایمن تر کنید.
  • رابط مدیریت در نرم افزار cPanel & WHM برای مدیریت آسان حساب کاربری: در cPanel & WHM ، CloudLinux به شما و مشتریان شما امکان مشاهده و کنترل استفاده دقیق از منابع هر وب سایت را می دهد.

 

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین ما را در میزبان من دنبال کنید